Natali - tåååk

Blir ingen ny frilla idag och det känns lite tråkigt ^^, Men jag lär ju få fagrare tänder någon gång i mitt liv.
Ahh ni ska se min gomm asså ni vill inte att jag ska lägga upp någon bild, det kan jag lova.
Den är fucking äcklig! Tydligen typ virusblåsor eller nå :S vadå äckligt ?
Jag har stora röda sår i gommen och massa blåsor, aa ni fattar ungefär hur underbart skönt det ä på skala 1-10.
Jag njuter.. ♥ STREPSILS ♥
Aja, iallafall så sitter jag och kollar på kläder och sånt när jag har en ledig dag för att chilla lös.
Detta ligger 1:a på min HEJ DET HÄR SKA NATALI SHOPPA LISTA :]


Kommentarer
Postat av: eleln

COBAIN DOJJORNA <3

2009-09-28 @ 17:16:40
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: Liill2

HEYY JEFFLIGT NICE !!!

2009-09-28 @ 20:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0