Natali - vart är renarna ?

Hej hopp varm korv. Ikväll ska jag för övrigt hämta min kamera och så vidare.
Har nyss kommit hem från Mekka, har varit och fikat med Bebbe. De var gott
och det var seriöst skönt att bara sitta där och chilla efter en kort och störd skoldag.
Ingen kan förstå hur blöt jag blev om isch mine fütter. det var trevligt!

hahha, man skulle först snurra runt med 5 varv så man blev yr.
Springa och hämta en sopsäck och hoppa över
sen presänning med vatten på + såpa ! jippikayey då for vi. Sen springa runt några koner ta upp ett äpple ur en vatten hink spotta ut de och ta upp en socker bit ur en hink med mjöl. Efter allt detta skulle man kasta en boll i en hink.
haha, stringan finns på film hoppas att dom lägger ut filmen på youtube då ska jag länka. så coool kille asså! såking!

Det här va våran låt :$



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0