Stephanie - AJ!!

Jag sitter just nu på skolan och har jätte ont i min rumpa!!!! Jag ramlade av en häst igår för den började dampa och jad hade ingen sadel så det blev glidit och jag kunde inte hållamig kvar, så jag flög av ocg landade med hela min vikt på min högra skinka! Det var verkligen itne skönt! jag kan knappt gå, och jag kan absolut inte sitta på den! Vad ska jag göra? Jag fick on i svanskotan och i ryggen med... Jag tror att jag att jag ska sluta rida! Eller så inte! :P  HAHAH vad är det dom säger? Att man ska falla av 100 gånger innan man är en bra ryttare, jag har bar fallit av kankske 15 gånger så jag har någara gånger kvar :P haha så det är väll bara arr börja ! XD HAHAHAA

Ja men nu ska jag halta mig iväg på lektion har det abra hej då :P

Kommentarer
Postat av: hehe

men snygg flickan<3

2009-09-28 @ 12:52:00
Postat av: Juliajuliajuliajuliajuliajulia

Stackars ponke ;( bajsdåligt att vi inte ha hörts på år och dar :o Har inga pengar på telefjanten, men hoppas vi träffas snartsnart. pussss

2009-09-30 @ 12:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0