stephanie- jaa

Ja hej på er :)
jag tänkte berätta om min lilla helg.. Fredagen: alla som bor på elevhemmet stack hem utom jag och tre andra! ahhah det var ganska komiskt. hahah dom som stannade kvar känner jag inte så bra så jag var på mitt rum hela kvällen tills jag ringde Malin och for och träffade henne. det var helt okej, vi gjorde inte så mycket.
När jag kom hem så hedde jag på en film och somnade snabbt, med allt på :p hahha vaknade upp vid nio och gick och la mig igen:) vaknade upp kl 2 XD hahah det var gode skönt att sova ut kan jag lova :) lödagen så låg jag bara i sängen och såg på film xD tog föresten en sväng till ÖB och köpte lite saker :P söndagen så har jag sovit och tvättat och suttit vid datorn :P haha det vill säga att moin helg har varit kanska slö! ahah men det är skönt att inte göra nånting ibland :P
haha ja men nu ska jag försöka att göra lite läxa, vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0