Stephanie - lills flick

Hej hej igår var jag och firade natali min lilla flicka som fyllde hea 16 år!! <3
hoppas hon gillade sina presenter som hon fick från oss :D det va faktiskt sexiga XD Ja men Sara bjöd då på en jätte god tårta! jag tror jag åt lite för mycket för jag rullade hela vägen hem igår :)  när jag kom hem så satt jag mig vid datorn och fick ett till utbrott på den, för ingenting fungerar! Men jag insåg att det var ingen idé att fortsääta så jag stängde av och gick och la mig. Sedan vaknade jag upp med ett leénde på läpparna men det försvann när jag kom på att det var löpning på idrotten! det gick inte bra:( men nu måste jag gå och vara social med lovisa :D men vi hörs senare :d puss hej:P


Lovisa <3

Kommentarer
Postat av: Bäste lillasyster du kan få :}

FinFinFin :D

2009-09-22 @ 18:25:53
URL: http://wecandoitagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0