Linnéa - Inger bor i skogen


HALLÅ! oj..det var länge sedan. Ops!

Jag mår toppen-men. Hade mått snäppet bättre om jag(drömmer mig bort) låg i sen solstol-utomlands-på en vit strand-i bikini- brännhet av den gassande solen- avdomnand av den underbara musiken i öronen-med greppet om en iskall vattenmelon-sha....Suck. Åh, får bara inte tänka vidare. Eller borde inte..fortsätter.

 
Exakt för ett år sedan (& åren innan de) vara jag där. Utomlands..

Chaweng beach- Koh Samui-Thailand


Fasor vad tiden går fort!    Ett år?  Oj, nej..

-Älskar utslandsresor: Så för att kunna styra upp det blir att sticka till Norge(med Maja, ev. någon fler), jobba jävlar häcken av mig, (fisk-rensning) i någon månad eller så(?) 
-Sen ska jag ut och resa! utforska världen. (Y)


Ska jävlart stå -UTBRÄND- i pannan(!) -men rik- på kontantkortet när jag kommer hem. Haha!


Drömmer mig tillbaka..
.

-NEJ! inte till barndomen? till Sverige.






Nu är jag iallafall i Malå. - Vad händer där då, kan man ju fråga sig?  -Inget.....för stunden(A)
 Faktiskt riktigt skönt om jag får säga det själv. Värmen är här, solen hade vägarna förbi och molnen hann hyfsat ikapp..(är inget ovanligt för Malå denna sommar.)
Jag har hela crib:et för mig själv(i två veckor) eftersom att päronen är i ...Turkiet... 
Så jag blev lämnad kvar som hundvakt >  men imorgon bär det iväg mot storstan
- UMEÅÅÅ!  och där väntas sOOOl och andra roligheter!


"Det är/finns/ ingen lugn stund för Elna Linnéa Mårtensson alltså."



-) Men det är ju det som är meningen med livet- leva dagen fullt ut!
Varför leva livet i Svart & Vitt ? när man kan färga det med så många olika Glada färger Liksom.

 

Lär inte bli mycket uppdatering för min del eftersom jag drar till Umeå först och därefter direkt till Skellefteå(Maja + trästocksfestivalen) <3 

 Men. Hade Gött så länge!

 

 Slutcitat;

" Se på livet genom framrutan, inte genom backspegeln"







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0