Marie- Daisy Dukes Bikinis On Top

sitter här med många tankar som flödar i mitt huvud, både bra och dåliga tankar kommer upp i mitt huvud. Har också sträckt mig efter fotbollsträningen igår och idag gick dansen inte så bra men men vad kan man göra! En sak som har varit toppen idag har varit vädret, varmt och soligt så efter dansen var jag dyngsur i svett (om ni ville veta det) ;) lite nåtti information är bra för hälsan! prövade också att steka fläsket (sola) idag och lite färg fick man, somnade nästan så skönt var det! :) ska nu träna lite på några låtar som jag ska sjunga på min kusin (blivande gudsons dop) på lördag, kommer bli super men ett minus i det hela är att man missar statsfestan i år :/ men men den kommer ju tillbaka nästa år också! ne nu ska jag forsätta med mitt övande och vi får höres! om någon vill höra av sig är det bara ni sms eller ring :) ♥



Let's dance dag 2 bestog av en mix av street dance och modern dans och detta var låten vi dansade åt, kommer att sjunga den hela veckan nu efter all dans! ;) hahahha

Kommentarer
Postat av: okänd

hej marie du är duktig på att dansa !

2010-07-06 @ 23:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0