Marie - God help the outcasts.

Hejhej och hopp! sitter just nu och hör på kända disneyklassiska sånger som från tarzan, pocahontas, hercules, lejon kungen mm. ett ord.... JAG ÄLSKAR DOM! jag älskar verkligen gamla disney klassiker, filmerna och musiken är så himla bra och man får minnen från förr. Ikv kommer jag och några taskar dra lös med lite disney filmer och en som vi ska se ikv är iaf Ringaren I Notre Dame, var år sedan jag såg den så det kommer att bli som dom säger i snabba cash " TJOCKT NICE" :) dagen har jag spenderat med att städa mitt rum, kan säga det såg ut som någon hade släppt en bomb där inne, men men nu ör då nästan allt klart och jag kan säga en sak och det är att jag är typ utbränd av det!  ne nu ska jag in i helvetet och göra det klart sen blir det att fara och äta middag hos pauline tjockt nice alltså! skriver sen cha cha bloggen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0