Marie- the summer of 2010!

Musik vid malån är tyvärr slut nu, har haft det så otroligt roligt så tack alla, ni gjorde min helg till en som man aldrig kommer att glömma! I fredag såg man gokart mm och på kvällen ängnade man hela tiden i discotältet, fyfan vad roligt man kan ha bara av att dansa! lördagen var man presentatör för malå talang 2010 plus en sång i pausen, mycket roligt! sen på kvällen blev det en till spelning med Lubertz och det var också super roligt, alla dansade och såg ut att ha det trevligt! Sen gått folk då blev det disotältet och fyfan vad roligt man hade, kändes som 2 timmar gick på 10 min! tiden går fort när man har roligt! lärde mig en och annan dans, mycke snurrning och mycke skakning på rumpan! ME LOVE!!!

just nu sitter jag hemma och andas ut efter en hård dag, har varit med i let's dance på 60-tals veckan. jag och min danspartner Patrik Stenlund dansade bugg idag, har aldrig dansat bugg men jag tycker vi gjorde det bra för att vara första gången och vi föll inte ner för scenen som var målet för dagen. ne nu ska jag käka och leta fram mina fotbollsskor för ikv ska jag på min första fotbollsträning på mer än 4-5 år, hmm hur ska detta sluta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0