Natali - I love the way you lie !

Ja jorden idag har jag varit och pussat på puckis. Sen har jag faktiskt inte hunnnit göra så mycket. Blir väl att färdigställa mitt rum så gott som det går ikväll sen ska jag tatag i hårfärgningen.

För tillfället så sitter jag och dampar på min tiger katt för han försöker med vålt ta sig ut från våran lägenhet.
Trots att jag säger åt honom så kollar han bara på mig, springer iväg för stunden och smyger tillbaks igen och ozzy sitter bara brevid, förvånar mig inte om han typ är hans tränare.

Ne nu ska jag sätta mig och försöka få Stepmania att funka, jag och hajpojken försökte spela igår men de VÄGRA - funka.
men nu ska jag göra ett nytt försök ... annars få jag väl spela unicorn attack eller nå..


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0