Natali - kiddicarcat

Sitter i min säng i mitt varma rum och kollar på how i met your mother och har en galen mashmutt kissekatt i min säng som inte vet vad han ska ta sig till för att få all min uppmärksamhet, men han är så sööt och så oond.. :]
Tänk er en 12 kg´s kissemiss och namnet var maschemutt och han ska växa i två år till. MJAOOO !!

 han ä typ sådär stor fast inte lika håri.

För
övrigt så ska jag äntligen få vandra mot tandläkarhögskolan i morgon på NUS och kirra min tandställning, tacka gudarna för de!
Min mun är inte ok vill jag säga till er befolkningen av planeten RENTASK -

Sen vill jag bara avsluta detta inlägg med RIP mobilen Sony Ericsson C901 HELLO NOKIA 3310 <3 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0