Natali-näänu vet jag inte vart mina renvänner tat vägen?

Ja som ni märk så är tre av våra kära renvänner lite offline här. Men detta kan bero på att Stephanie befinner sig i selet bad vatten stugaa och mygg skog mer skog = noo internet. Linnea är på Skellhellparyfestival yjoohopoe och Linda hon steker  bara allmääänt bara tjjjaa !!

Denna dag
har jag inte gjort nå många meter arbete, jag har typ varit i stallet ätit nutella kollat in den där ursäkta språket äckliga Paintboll banan som är på våran ridstig och ridit lite mer å äte mer nutella. Natali lever livet.. eller?? har jag ett liv? :o Jag har samt insett att jag och emelie borde ej befinna oss i en skog under sommartid då det finns djur som mygg, stickande flygsaker vet inte vad dom heter.. läskiga renar, älgar och BJÖRNAR :O :o sen har jag konstaterat att hon borde byta till syslöjd för hon krashade min fina hoppstig..

Nee i morgon ska jag ta tag i detta lilla liv och göra någe vettigt av det. Kanske ringa en två tre eller fyra vänner chilla och bara vääärma mig i soolen :]

För precis en veckade skakade vi assssss. GE OSS MVM O ETT DISCO TÄLT IGEN!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0