Natali - snäll björn !

igår drog jag och emelie ut på en treevlig ridtur mittta kvällen och tränade upp våra benmuskler vi red jocky :]
vi skulle iallafall fara eljusspåre och sen vidare mot granstigen lingonstigen ner tillbaks till kärleksstigen och mot stallet igen :D
Men då vare ju tydligen en hungri björn som ville äta upp oss och jag kan svära på min egna grav att jag är så sjukt rädd för att möta en björn, så vi sjöng "björnen sover" :]


Före                          Efter

   = 

LÄÄÄSKIG BJÖRN !!!!!!


En bild på mig bara .



idag har jag chillepillat med Linda Åström på 60-talsveckan. aa de va nice ! Marie våran dansande kvinna var så duktig så :D


Kommentarer
Postat av: -

hihihihihih den tänkte ju säkert äta upp er? ;pPPpP

2010-07-09 @ 19:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0