Natali - Vad är de hääär?

Här sitter jag för mig själv lite hungrig och har tryckt en halv påse bullar. Men vem fan är glad för de? nee ingen fuck livet.
De är stekvädre ute och jag har sovit i 4 timmar i natt, tack för min skönhetssömn!
'Sen vare någon som ringde mig i nattt med dolt nummer? Jag kom bara ihåg att jag va ganska otrevlig.. sorry.. men jag
hade just somnat och då ringer någon, pratade förmodligen i sömn för jag minns bara
att jag svarade och att jag blev sur. sen somna jag om igen.. hahhaha..

Gårkvällen rocka fettet ur en PANGPIZZ-(a) jag tog typ tre stycken bilder kassssssssssssst !! :´S
Ne nu måste jag kissa sen ska jag faara och rida till nölviken o bada med ponny hästN sen bli he bäl utgång tonight toootoo pöösöösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0