Stephanie - Flyttfirma nästa!

Ja, vad ska man säga? Sitter här ännu en gång, det har ju inte varit det bästa värdet idag, så det har ju inte blivit så mycket gjort.. (A)
Har iallafall läst ut en bok idag på 250 sidor, mycket bra bok får jag säga. Ska påbörja den andra snart. Sen så gick jag och mötte syster yster vid busstationen, hon saknade mig så mycket så hon var tvungen att komma hem till mig! När jag kom hem så var det bara att börja på några sysslor som måste göras, putsa fönstrerna..... inte dom renaste kan jag ju meddela... sen blev det att följa nattis pattis och hjälpa hennes kompis att flytta in i en lägenhet, det var faktiskt roligt :D skulle typ kunna starta en egen flyttfirma! eller?
Jaja det har inte blivit av  mycket idag iallafall, hoppas på mer imorgon.
Neee nu blir det typ att lägga sig... hores och synes mina rentaskar..

 jag om några år, vem vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0