Stephanie - lmdgvig

Inte bra update av mig precis... Men jag har varit i stugan där det inte finns internet. Syrran (cicc) har varit hemma i 3 veckor så jag har försökt att träffa henne så myckert som jag bar kan innan hon far tillbaka, hon är nämligen hemma 1 gång per år så man måste ta chansen.

 Cicci, har haft det underbara veckor med dig i stugan! <3 Saknar dig redan!


Sommaren har gått alldeless för fort... Det är inte länge kvar innan skolan börjar om :/
Jag har ångest, vet  inte vad man ska hitta på dom veckorna som är kvar? :O finns så mycket man vill göra, men jag vet inte vad jag ska hitta på, känns som at tiden inte räcker till, inga pengar och passet är också borta... måste försöka hitta det och sedan rymma utomlands!!! :d någon som vill följa?

ajja har inge mer att säga, hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0