Linnéa - NATTINATTI






Nä vetuva, nu går jag och lägger mig.

Kvällen(fram tills nu) spenderades hos systern, på hennes pojkvän Eriks balkong. -Och givetvis kom jag sist dit av alla.
"Fint folk kommer alltid sist"
-blev ursäkten. (Den slingrande ursäkten som alltid går hem, heh.)
Väl träffade jag allt möjligt härligt folk som kom och gick, oj ett gott skratt fick man sig :D
Dessutom en riktigt god sommrig jordgubbspaj med en touch av citron och sådant. mums! 


 *antecknar,antecknar,antecknar, STOP! -slut stift..antecknar, antecknar..*
 Haha, TORKKa mer? -flagLars.


Nä, haha, vars var jag när jag började? - vars ville jag ens komma? 
 Du. Vi tar om det där igen..
NU går jag och lägger mig. Lika bra. S-liten som hästen i Hollywood vettu.. 

Imorgon morgon blir det löpen uppför tjamstan och därefter 5an. Och hunden ska med. Hon ska jävlart vaie topptrimmen innen mamsen åe pappsen kommer heme.

 

 


VI MOT VÄRLDEN I MORGON, VISST ?


Today's-tummen-upp-gör-mig-glad-music: Hoffmaestro







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0