Stephanie - Mat

Hejsan
Klockan är 11.11 och jag sitter här och och lyssnar på musik och har ingen aning vad jag ska göra?  Det är fortfarande halv bra väder ute, inte bra..
Mitt försök med att ställa om dygnet innan skolan startar, börjar gå dåligt.  Det känns inte så bra, känns som att jag kanske kommer att försova mig eller något sådant. Det skulle ju inte vara så bra :/
Jag börjar bli väldigt nervös nu, tänk om skolan inte är som jag har tänkt mig? Tänk om jag får en lärare som kristine! Jag kommer att gå i väggen! Jag ber till gud (fast jag inte är kristen) att jag inte får en sån lärare.. Men det är väll bara att hoppas på det bästa.

Igår var jag med Linnéa, Natali, Marie, Linda och Simone det var hur bra som helst. Det var roligt att träffa simone igen<3
Vi bestämde att vi skulle äta middag tillsammans så vi for till pizzerian. Mat är ju det godaste som finns! Jag fick iallafalll mat koma efter en stor saftig sylvia! Efter alla hade ätit klart så for vi och hyrde film som vi såg hos Linnéa :)
Vi började med skräckfilmen: Friday 13! Den var ganska läskig! Alla skrek, men jag tror att Natali var mest rädd, hon satt och gömde sig bakom en kudde!!! Stackars liten xD
Efter den filmen så for jag ch träffade lilla Tina, som jag inte har träffat på hela sommaren! Vi pratade lite sen fikade vi negerbollar med vitt mjäll på :P Hann inte träffa henne nå länge för hon skule bort idag, men det kommer ju fler dagar spm tur är! :) kvart i tolv ungefär begav jag mig hemmåt :)




Tina, Dennis och Rut <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0