Grillad rentask.

Eyyy yo brothers!


Oj vad jag skäms... Jag har ju sämst på att uppdatera. As usual. Men jag ska bli bättre...Under tiden som jag varit offline x 100 så har  Natali återupplivat bloggen mest, typ 39625 gånger.? Tack iaf, TaskFlickan från de rosa. (L)


Jaha, Som ni förstår så har jag cyklat från Thailand hem till lilla Malå. Här öser regnet ner som jesus och hans bröder & musiken bränner sönder mina trumhinnor samtidigt som jag inte gör det minsta lilla..Äh, helt lugnt och okej för mig - livet leker iaf.

Mycket har hänt sen sist jag skrev, men det ids jag inte berätta. Maja har bott hos mig och vi har träffat alla möjliga braiga folks och bara njutit av sommar värmen. Jag har också börjat sommarjobba på fritids sedan en vecka tillbaka. Hihii, ungarna tar verkligen energin från mig, men jobbet rockar fett kan jag lova. ;)

Men snart gäller de...John Bauer Skolan i Umeå.  Jag är den nervösigaste flickan du kan hitta i Malå,  men jag är super glad att Rut ska gå i min klass. Höhö - We will, we will rock you! fuck you.
Nää, men nu ska jag inte börja spåra -As usual. Men för er som inte visste så har jag valt den linjen för att jag är ett musik freak och piano nötarn i ur & skur. Men tänk om dom andra i min klass är värsta Robert Wells barnen eller kanske till och med Jimi Hendrix Junior?! Jaba, men duuh ja ska no gå nu...För jag är ju inte heller ett undermusik barn som Rutis, så jag kommer ju känna mig som en vilsen fjällräv i öknen.

Men till min glädje så kan jag ju berättat att jag har fixat en lägenhet föfan! Det blir en 38 kvadratmeters på Teg med stora fönster och högt i tak. =) Men det enda problemet är att jag får lägenheten 2 veckor efter att jag har börjat.. Så vette fan hur jag ska göra?!

BLABLAAABLA TjatFarmor, nu jag ska hålla käften så ni får fortsätta leva erat liv.
Här kommer i alla fall de efterlängtade bilderna!
 
    



































  



































 Mina super grabbar.  schteeeeeek.  
kanske världens härligaste människor.



SURregne i Malå..


Det kommer förmodligen med lite mer bilder från kameran sen..
 
Pussssssssssssssssssssssssss !




http://www.youtube.com/watch?v=enjjasrTDGU  Gud kunde väl åtminstonde ha gett mig lite av hennes sångröst..



















Kommentarer
Postat av: Rutis

HÖRRÖ, we will rock as helllll! =D

Och nu ska du inte heller ge mig en massa komplimanger, vem här äre som rockar fett på piano?! Jag tror det är Linnea-bruttan! =D Men blire kris med boende så fåru väl crasha hos mig två veckor i mitt lilla 15-kvadratsrum!

2009-08-11 @ 15:59:00
URL: http://jagheterrut.blogg.se/
Postat av: Anonym

gullet, jag saknar dig ju ! smsa mig baby...

2009-08-12 @ 11:14:08
URL: http://elinstownih.blogg.se/
Postat av: Syster'n

Hey sis! hörru ang lägenheten så äre;

No problemo ;P



jag fick ju inte min lägenhet förrän i september heller. Och jag hade (bara) ett bord m.stolar..en soffa..en madrass..tv på golvet..köks-och toainredning. ENDA TILLS EFTER JULLOVET! dvs dryg 4 månader ;/



SÅÅ en tjoafia som du är,klarar nog av att flytta till Ume (annars får jag väl flytta in med dig) hehe

/hasta la vista

2009-08-12 @ 12:43:18
URL: http://danihjalle.blogg.se/
Postat av: ellen

ohh, vilka härliga bilder !

2009-08-12 @ 14:01:23
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0