Linnea - That´s life

TJO!

Här sitter jag på Haga i Natalis räser lägenhet. Brevid mig sitter Natali och nöter Super Mario, haha as usual. Svordommarna  & skälsorden strömmar bara ut. Hihi, hon är söt =] Men hon är fan inte å leka med när hon är parlyserad i sitt tv spel, höhö..Jag ska väl snart ta över antar jag, men först lite dagsnyheter.


Skoldagarna har varit nervösa men väldigt chill. Det är väl tänkt att man ska komma in i klassen under den här perioden, men jag är ju störd så det lär väl ta ett tag antar jag.
 Min klass är väl helt ok. Den består av  15 killar och 3 tjejer, men det är inte så lätt att bara komma in ba, Yo Tjaa Broshaan.
I morse fick vi schema & papper till vår dator som planerats komma typ nästnästa vecka. Schemat såg väl hyfsat ut, men jag tror det kommer bli lite tufft med 2 lektioner per dag. Tänk dig att jobba med Matte på morgonen ända fram till lunch.. Min hjärnhårdisk kommer att krajja rejält. Särskilt när vi börjar med Matte B, Burn me to hell Göran Persson.. Menmen,

""det är bara att bit ihop och håll igen" som Elin säger. 


Senare hade vi klasskamp mot IT : arna och Media klassen. Jadu, det var skoj men jag vet inte riktigt om jag kom någon närmare? Hm,  Tina och Malå Rut kanske.

 Det blir säkert bättre, snart, nångång,nåndag,något år, något decenium kanske. Vi märk ju^^
 Men det enda jag har planerat är jag ska sköta mig så jag får massor med julklappar av tomten.TYP.

OJ,, det känns lite tufft men samtidigt spännande med det här med storstan, ny lägenehet, skola och vänner osv.
Undra vars det här kommer bära av egentligen?


***


Ett stort Grattis till Familjen Höglund föresten! En liten bäbis tomte gosse blev det, å ooooo vilken go bit asså.


Förmodligen blir det Malå till helgen, så jag hoppas på att få se den lilla pojken och även träffa Malåfolket.

Godnatt alla tomtar som söker fruar och kossor som spelar WOW.

Puusss.


Natali & jag är sjukt romatiska.

Och våra smoothisar är bäst.
 Ozzy
 Amadeus



Kommentarer
Postat av: Danielle

Kämparkramar till dig syrran! Tänk så coolt de är att bestämma själv och leva livet i 'stora' umeå. Hehe du klarar de. Å julklapp kan du få av mig ändå;) puss

2009-08-26 @ 20:58:36
URL: http://danihjalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0