Linda - Thats a keeper, k-k-k-k-keeper




Främmandet kom & jag hann städa klart men gräsmattan får vänta till imorgon eller något vecka efter det. Ikväll har vi mest bara suttit framför tvn & sett bland annat grannfejden & herregud vilka psykfall dom är. Att dom orkar skriva ett brev & ansöka om att vara med i programmet när villigheten till en förändring inte ens existerar? Tur att man i alla fall har bättre grannar än att börja tjafsa om vem som äger byavägen.

Imorgon är det fredag & jag ska förhoppningsvis vara med Simone. Ingen aning om var kvällens bravader kommer att utspela sig men det brukar oftast ordna sig. Sötjossan kommer då till Malåcity så helst av allt vill jag ju träffa henne, i värsta fall bara en snabbis. Matildajo ringde mig tidigare idag & vi beslutade oss för att hon skulle komma till mig i helgen men hon var tvungen att jobba imorgon så på Lördag väntar jag mig denna donna istället. Ja usch vad jag babblar på men det ser ut som att denna helg inte blir så tokig ändå. Med allt detta gofolk så kan det inte bli annat än bra!

Nu ska jag bädda min säng & duscha. Det finns nog inget som är mycke bättre än att lägga sig nyduschad i en renbäddad goluktande säng. Som ni kanske märker tänkte jag sova väldigt gott inatt.

pusss! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0