Linda - puh.

Oshit, Natali har dragit lös ser jag! Ja, det är i alla fall tur att någon sitter hemma vid datorn & torkar lökarna medans vi andra roar oss lite (ingen pik, inte alls).

Sitter nu med en askblond färg i mitt hår. Igår gjorde jag blonda slingor men det råkade bli lite morot över det hela så hoppas att det nu gottgörs annars drar jag ner på Ica & köper den svartaste färgen av de svarta & kommer aldrig någonsin tänka tanken att färga blondt igen. Ska skölja ur allt 19.15 eller något sånt & då blir det att dränka med silvershampoo, ja tack! Nu vet alla hur jag ser på detta..


Johan 8 år.

- varför slår du honom?
- men han retas som vanligt..
- & vad gör du då?
- reagerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0