Linda - SovarnarnarN

Oj, jag Linda Marie Åström har idag 13/7 - 09 sovit 15 timmar. Ingen lek!! I bilen på väg hem från vår lilla roadtrip som ungefär tar en kvart att köra med bil somnade jag. Klockan var ca 22.30 när jag steg in genom dörren hemma sömnig som attan tvekade jag inte på att direkt gå & sova. Sagt & gjort, imorse/idag efter att mamma & min syster väck mig ett antal gånger vaknade jag själv vid 13.30 (jag hade nog lätt kunnat sova någon timme till men min kissblåsa höll på att spricka direkt i sängen). Där har vi ett bevis på hur sliten man kan vara efter en MVM helg.

Alla mina vänner är typ helt off känns det som. Stephanie är i Norway & jobbar, har varit där i tre veckor snart & innan det jobbade hon här hemma i tre. Linnéa drog till Thai tre veckor & efter det ska hon jobba i två, Simone jobbar i tre veckor, Jonas är i typ Ammarnäs eller något sånt i några veckor som jag inte vet antalet på, skulle gissa på en eller två. Jag själv jobbar inte ens? Det är i alla fall tur att folk tjänar sig pengar medan jag bara sitter här & väntar på att de ska bli lediga & tillgängliga. Jadu, nu borde jag ta mig något att äta sen höra av mig till någon som förhoppningsvis är hemma.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0