Linnea - Give me a call, I miss you

H

A

L

O

J

mina guldiga räser fiskar.


 

How you doin ?




 

                                                                                        Vecko revyn
                                                                                          Jungfrun  23/8 - 21/9


                                             

                                                                 

Du fokuserar på vänner och släktngar, om du kommer åt.
                                                                                           Du är ganska trott på kärleken, vet inte riktigt vad du vill få ut av den 
                                                                                                                                             men du vet att är missnojd med nuläget.
                                                                                Alltså ägnar du dig hellre åt andra saker medan du skaffar dig lite distans.
                                                                                                                                                                 Fina veckor for en längre resa.



                                är det någon mer än jag som tycker, att det är äckligt likt mitt liv for tillfället ?



Gårdagen blev chilli corn carne och innan jag somnade in till en av Jason Mraz live låtar så ställde jag klockan på 8. Detta berodde på att vi hade besämt att vi skulle gå den efterlängtade strandpromenaden innan frukosten. Somnen blev kort for att jag vaknade kl. 5 som en frussse polsk fiskpinne. Jag fros i SINNE! och min forkylning hade ocksa uppgraderats ett snäpp...
                                                                     Tack ännu en gång Jesus.

Jag kunde inte andas med mina näsor och i mitt huvud kändes det som om faan, och hans moster hade andra världskriget.
Jag mådde illa och det kändes som om 5 st tomte nissar satt nere i mina lunga och rokte brajj. Och i min hals, jadu.. Det kändes som om jag hade svalt ett rivjärn! ( missforstå inte nu, for så tjock är jag inte.)
Men trots denna smärta så lyckade jag i alla fall somna efter ca en halvtimma..

Tillslut ringde klockan, och snart hade vi kastat oss upp ur sängarna. När vi kommit ut så märkte vi att det var ovanligt varmt, for att vara sa tidigt pa morgonen. och nar vi  kom fram till sranden sa var det ovlanligt mycket folk pa stranden, och inga i frukost restaurangen. Snart insåg jag gjort en tabbe..........Jag hade foljt den svenska klockan... Ofan klockan var egentligen halv ett pa dan...

Hihi, skickligt Linnepinne =]


Men eftersom tjurskallen finns inom familjen sa såg vi inte det som nagot storre problem, utan vi skattade bara och drog ut på lång promenad..


Nar vi kom tillbaka efter 4a tiden sa packade vi ihop och bytte till ett hotellrum. Vi klarar oss inte utan balkongen med den fina havsutsikten, you know ;)
Efter de så stack pappa ivag ut pa ärenden och mamma somna, så tog jag en ducsh och satte mig ute pa balkongen med en kall soda water i ena handen och musikbollen och '" Det ska bli ett sant noje att doda dig" boken i andra handen. Gissa om jag njoooot ! =)

Sen till middag blev det BQQ buffe, for alla vi 3. Den kostade endast 40 per person, Och den var inte att leka med kan jag lova.
Den inneholl, Sallad, stort brod, en majskolv, ett gronsaks grillspett, en bakpotatis,  5 kottbitar. 

Men du, nu ska jag sluta snacka. 


Hoppas ni har det gott, 
PusssPåEr♥















 


Kommentarer
Postat av: Din -v-

saknar dig som ett as!

2009-07-11 @ 18:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0