Marie- fäll ett träd

ligger just nu i min lill stuga in Släppen, idag har det varit en stekar dag på bryggan, lite stekt fläsk gör väl inget e nej! har också kolla upp vad jag hade för videoklipp on my telephone och jag hittade klipp med både minnen, humor och lite mer humor. ett videoklipp jag hade på telefonen var när vi är på kosmos och den som filmade var Josefin, hon skrattar och  var glad som hon alltid var, tänk det är 3 månader sedan hon försvann, man förstå det inte än!!  vila i frid gumman<3!


hittade 2 videoklipp då 3 små taskar är ute på äventyr på malån med en racer båt (eller så kallade rodbåt eller vad det nu heter)  haha och dom taskarna var Lindas Linnéa och Natali plus varghunden nasti. trodde jag skulle dö, mor min tog tag i mig och fråga om jag grinade hahaha! och det gjorde jag inte eller nog fällde jag en tår för det var så roligt! nu hade jag tänkt läsa en tidning och sen piss och gå i säng, det blir nog fett med nice

hejsansvejsan godnatt göran!


Lemar - What about love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0