Marie - mjåååå

Ja nu är det kväll igen, dagarna gå så himla fort när man har roligt, igår var jag i ADAK wow! for dit med min mor och min moster helan för att se BIO på sagabiografen, vi såg Män Som Hatar Kvinnor! så BRA en film de var mke mke bra den får 5 av 5 toasters! men en sak med att se film i Adak är att mitt i filmen blir det paus för dom måste byta rulle och det blev denna gång 2 pauser haha men då i allt folk hittade jag faktiskt en liten task med namn LINDA så hon följde med mej senare när vi komme hem från bion till släppen city. vi skrattade och tittade på lite film och video på telen till 3 och vi hade minst skrattat mer än halva den tiden tur att vi hade våran egna lila stuga för då lunde vi skratta hur högt vi ville hahahahahahahah
(föresten färgade jag håret också igår, mitt hår var som en skollad råtta för att prata ren svenska inte hottie hot vare! så det blev grönt eller så kanske mörktbrunt)

idag vaknade jag och linda vid 12 och gick ut och hinn bara sätta oss vid köksbordet då kommer Ripa (rebban) och markus P, vi såg lite film och sedan hede vi på oss bad sakerna och körde lite vattenskoter, men linda hann inte för hon skulle till LSE (men hon hade igentligenhunnit för hennes päron komme inte deräkt men nästa gång sa hon och då ska vi ha bild bevis eller kanske en video :P
sen har vi kört vattenskoter typ hela dagen plus ätit surströming och fått nå middagsgäster(mormor,morfar,göte, ingrid och helen) plus lite mer vattenskoter så jag har pritty ont in mina armar men men det är det värt nu sitter jag i "stor" stugan men mor,far rebba markus och helan. men nu ska jag ta och se en film tror jag eller ska jag slå på mina paraboler och höra om jag hör något intressant!

lägger in en skön låt ikv med och denna låt är
 

Come On - Ben Jelen



hejsansvejsen eller som en liten task brukar säga godnatt göran! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0