Marie- oboy, vilket vackert väder solen skiner INTE idauuu

Hej och hå i lingonaskogen, komme just hem ifrån Piteåt, har varit och sjungit där idagg, det regnade inte där utan det blåste men men det funkade iaf :) läste just att NATskali är lite sjuk, tack och lord att det inte var svininfluänsan för de skulle inte vara så trevligt tror jag men men det kanske är en prutt som har kommit fel! who knows.

var jätte social i bilen föresten från Pite, åkte med Rebban och Markus men jag somnade typ när vi komme till e4an, hihi :] lite trött e jo, men det var inte bara jag som somnade utan det gjorde rebban med! så där var bara markus som var vaken i den bilen. Men i mitt försvar sa jag det faktiskt innan vi satte oss i bilen men jag var faktiskt vaken från lainejaur eller hur det nu stavas hhaha

nu ska jag hjälpa till med maten och dagens middag består av TACOS MUMSILIII

Godmiddag taskar the whole world runt :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0