Marie- OMG uppdatering is in the air

Hejsan och välkommen  Annie Marie Linnéa, som ni kanske ha vetat har jag haft en urtsäkt att jag inte ha kunnat uppdatera the Blogg för jag har varit på musikkollo mke roligt.in one weeek, blev 1 av 5 som gick vidare till PDOL, kommer bli fett med nice får jag hoppas. jaja i helgen var det MUSIK VID MALÅN och vad kan man säga om den..... de jag saknade mest av allt var discotältet fyfan vad man hade roligt där förra året men men vafan hade det pritty nice iallafall var med friends, Maja och Natali var jag med plus många många fler som Linda Simone Elin Nicke Eveline och mm.

Slog det Stadsfesten e nej skulle inte tro det! Lördagen var det singtime sjöng flera gånger den dagen och på kvällen vid halv 11 sjöng jag på området så jag fick mig in och blev mke bra vän med en vakt så jag tro om jg inte hade gått ut därifrån skulle jag ha fått stanna hade ju 18 års band så vafan ;) hahaha.

Macke Bazza och Wirre uppträde på Ishalln mke mke bra var dom, häligt att höra dom igen , hann tyvärr inte lyssna på Nicke Sebbe och JonasH för det var samtidigt som jag sjöng där nere men men få väl bli nån annan gång. men en av dom possitiva sakerna med MVM var grillspetten fyfan vad goda dom var mumsssfilibabaa :D men nu ska jag sluta tråka ihjäl er ska skriva ett roligare inlägg tomorgon :D blev små sugen på kallkötbullar.

Pusshejsan

Kommentarer
Postat av: Rutan tutan

Oh, I like the song ;)

2009-07-13 @ 22:00:53
URL: http://jagheterrut.blogg.se/
Postat av: Simownie

Jag fick två gratis grillspett mihihi :]

saknar dig min lilla gulletös <3

2009-07-13 @ 23:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0