Marie- STADSFESTEN fyfan vad ROLIGT!

vaknade just, ska PITEÅ på nunnkollo = musikkollo så jag kanske inte kommer att skriva så mke i vec!!!!


 komme hem söndag morgon kl 4,  man var inte pigg! men det var sååå värt att vara trött för jag ha haft det så jävla roligt this weekend. Haha.

komme mig till the skell hell i fredags och shoppade lite träfffade nå sötsaker = Linda Linnéa och Maja på stanr han till jag gick lå, var med dom men då skulle dom fara så jag gick typ runt i cirklar hade inget att göra skulle ha träffat henke men då missade vi varandra på typ nån meter hahaha, sen drog man till hotellet och där fick jag besöka av nå malåbruds = Melissa och Eveline, sedan blev det fara på området där MAJA NICKE LINDA OCH LINNÈA var hade det skit rolligt den kvällen fick nå nya friends och dom heter Oskar och Simon när alla mina andra vänner drog var jag med Oskar och simon mke fanny var det fick höra att dom trodde jag var rikemansbarn som jag EJ är och allt hahahah. senare drog vi till Max där jag var till typ halv 3 innan jag drog hemmåt, sov nästan på stolen där jag sattt :P

Lördagen var jag ett tag på på stan sen drog jag e littill Mykle till MAja där alla var, inte pigga var dom. fick äte där och allt senare åkte jag på en pakethållare 5 kilometer, var lite lämmen i magen kan jag säga, vi missade darin men vi tog igen det på Lorenz M. Sakarias det va inte lungt. men nu måste jag dra och borta mina huggtänder för nu drar jag mot nunnkollo GODNATT MORMOR


PÖSSS (om det stå konstigt eller nå är det för jag hade typ 3 min att skriva detta inlägg) hadet bra alla taskar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0