Marie- ut med båten

sitter just nu i min 3-menings rum och tänkte att jag skulle blogga lite, min mamma spelar flöjt just nu på undervåning så jag gick upp för det låter iinte så bra haha. idag när vi komme till Lule vid 12 for vi deräkt till kajen där båten stog och träffade nå kompisar tillbettan (mammas kusin) och Patrik (bettans kille) som skulle följa med på vårat äventyr ute på havet och just när vi skulle lätta angkaret komme ännu en kompis till patrik och hans son och dom körde icket en båt uten en biff vattenskoter det gick nå vid 200 km/h helt sjukt :O så vi körde och vi stannade på en ö där vi åt solade lite åt och bara tog det piano, när vi for hem hade det börja blåsa och jag tog insiativet att sätta mig längst fram och där satt jag eller hoppasde fram i dom biffiga vågorna, seriöst min röv lättade från sitsen mer än en gång hahahaha!! han komma hem och just duscha när elaine pär och sofie kommer. vi hade det trevligt och vid 21,30 åt vi middag! lite sent men bättre sent än aldrig!! senare kom Rebecca och  hennes mor Anenlie ( som mor och bettans kompis) Jag och Rebecca har typ suttit och prata hela kvällen om allt möjligt + sett Do You Think You Can Dance mm. Very fanny var det. nu hade jag tänkt lägga mig och höra på lite music ni få har det GOODIII ♥


 

T-Pain Feat. Young Joc - Buy U A Drink




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0