Natali -bää bää vita ..

Hello.___. Gårdagen/gårkvällen spenderades tillsammans med Linnea/Alvinthegrazyhorse vi snackade lite såg tv och gick lös på Ben and jerry´s och sist men inte minnst så spelade vi fifa 06 tror jag !? haha det va skoj, men i slutet gick vi typ på c-vitamin ?! -> 
Sen låg vi och snackade om massa roligheter som jag knappt minns till klockan typ va halv 3 och jag hörde linnea säga "Natali ? NATALI SOVER DU :O ? " Då va jag tvungen att fejka lite och säga "Nej absolut inte ". Sen kom såklart den klassiska frågan: "okej, men vad har jag snackat om. " Och då va jag ju tvungen att hitta på något roligt, men denna lilla mening vill jag ej nämna i denna fagra lille blogg ! ^^

Dagen: Drog på 6-tals veckan medLinnea och Linda. Åt 4 bullar och blev lite bulle. Drog sen och körde lite moppe. sen fick linda & linnea en idé. Varför inte köpa isglass (värmen i malå ligger ungefär på  - 1000 eller jaja, typ 10 +  ksk.. ) Iallafall så köpte vi den där himmla piggelin glasslådan med 15 glassar i och drog ner till bryggan. 5 glassar var och sen vare räser igen..

Iallafall så slutar denna dag med att jag och willek drar på stallet och rider fin fighter och  underhåller  fölisarna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0