Natali - Crazy mormor



Aloha, nu sitter jag på  pappa och saras kontor och chillar i photoshop.
Ska väl snart til hissjö och sen blire middagstime !
ikväll är det redan planerat och klart, vi ska spela super mario 3 hela långa kvällen.
Sen ska vi även varva spelet. Snacka om att vi plågar vårat wii till slutet.
Det är inte så konstigt att det typ gått i konkurs, btw så vet jag inte hur jag ska
klara mig utan supermario min boii.. <´3
Gick en sväng på stan idag, eller jag och sara åt lunch på Stars sen blev det att vandra runt i up2 en stund träffade farfar sen drog we.
Nej nu ska vi dra too tha Hissjötown ! Seayah guuys !

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

farfar

2009-07-28 @ 23:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0