Natali - deep mannen deep =D

Helllo heii ! Känner mig rätt så ensam i denna blogg just nu.. det blir typ eko eko eko eko..eko.. när jag skriver ett inlägg^^.

Nu har jag en sak på mitt röda lilla hjärta och det är tadahh, jag vill äta en fet  ben and jerry´s nu och se film. Vet inte vilken film men aja.. Ska vara med linnea senare idag och då kanske det blir en liten iallafall :] det skulle vara gott i regnet. Jag torkar typ ihop.. Har absolut inget att göra idag, har varit på stallet mellan 07.00 - 11.00. Red gjorde stallet tränade fölen städade så allt är lixom tipp topp där. O__o
Dooobidoo, kanske ska passa på att slösa tid på miitt välstädade rum.. *Host !
Det är inte vackert just nu och det skulle behövas en liten städtant .___.
Nej nu gå jag i konkurs, hedda -v-Nataliiiiiiiiiiiiiiiiiiijahh -v-


Kommentarer
Postat av: Ove

Jibb

http://www.nilagubben.blogg.se/

2009-07-07 @ 18:28:14
URL: http://nilagubben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0