Natali - Duuh inte den toonen.

Hej hopp lillkorvn, nu sitter jag här igen fasttorkad som vanligt ^^  Idag äre nästan sunnyday jiipppyyy men jag sitter väl som vanligt här inne om jag inte ska våga mig ut på stan eller kanske till och med fara och köpa en ?bulle? jag menar juhh glass !
Men inte en piggelin usch fortfarande äcklad sen jag linda och Linnea gasade på med 15 pack på bryggan. Nej deet blir nog en mjukis glass. ^^  Men jag tkr att det känns rikigt tråkigt att ingen är här i umeå o____O Kom igen flytta hit ni klarar det ! wihi ! 
-v-hej svejs !-v-

Kommentarer
Postat av: Rutan

Tja, jag flyttar väl i början av augusti. Vet väl inte datum än och så men.. Vet ju inte heller säkert om jag har fått lägenheten än...

2009-07-17 @ 16:41:54
URL: http://jagheterrut.blogg.se/
Postat av: kimB

sötnåååws love hjärta

2009-07-18 @ 11:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0