Natali- Isch bin schnappi ´das krokodiul .

Hej, idag vaknade jag klockan 07.00 som planterat och klart. Drog på stallet med wickan släppte ut hästarna sen blev det att göra stallet klart och sist men inte minst dra hem och sova igen. Jag vaknade då klockan 11.30. Jippi  ! Det var lite kul nästan typ ½ %. Ellr jag och maja hade iallfall kul i båten när kustbevakarna trodde att vi skulle ro iland och smita in på området. hhaahha !
Idag ska jag bara vara på stallet. först till ytter sen lär ju hela eftermiddan spenderas på stallet imalå. Jiuhi =D
Ska duscha min tappra springare så han börjar blänka igen :) ( hoppas att det finns ett ord som heter blänka annars så kom jag just påre ! )
Jag känner mig fortfarande som en stark haj  ->

Ska läggga upp en rolig bild sen hehehowhos
Saknar min alvinlillsnopp & svennebananflickan112kaahhka
                                                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0