Natali - mina renar försvinner :(

Jag tycker fakrtiskt att alla dom små rentaskande människorna som skriver i denna lilla stora feta bloggen kan pallra sig till en dator och skriva ett litet  inlägg ! ^^,
Btw, nu har sötaste Ellen Lundström -> www.ellenlundstrom.blogg.se hjälpt oss att lägga till headern  =D Stort hjärta till henne !

så nu när det funkar hade jag tänkt bege mig in i photoshop världen och göra en ny header som kommer vara så snügg så alla kissar ner sig i byxorna men lägger upp den senare till vecka i siink. Det blir trevligt oja ! nu ska jag äta en glass med detta sagt så säger jag godjul! noone

-v-Natali-v-

Kommentarer
Postat av: ellen

:)) luungt ! <3

2009-07-05 @ 16:25:44
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0