Natali - no time to ...

eat.-__-
Hejsan mina älskade små regnbågar och solstrålar osv osv. Idag har jaag chillat tjejN, va iofs och red en liten hestow i hissjö idag det var kul kul ^^
Jag måste medela alla i denna värld som läser denna lilla stora smala blogg att.. Jag saknar min Linnéa Mårtensson räser prutt.com som ligger på en fuffing sten på thai air, skoja.. i en pol med thailändare och leker bärplockare.. Det är inte K U L  Men det är ju typ 2 veckor kvar tills hon anläder sönder, stekt socker oja !
Sen tkr jag faktiskt att min svennebananflicka ska komma hem också, seriöst hon kommer ju typ bryta på norska ?! =O
heliga mmakkisar också ..

Okej, nu ska jag sluta tröstäta och sitta här i soffan, i stället ska jag läägga mig i min säng och sova en hel vacker natts sömn. Scaagaloow ofager

                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0