Natali - Rentask o__O

Ehhyoo brusch, idag ska jag tchillAtjejN kanske skn a gå på på stan och shoppa lite, eller nå ^^,
Men jag har just faktiskt beställt lite kläder och skor som förmodligen anländer till Prem på haga idag. Jippi, för då blir jag fuffing happymormorrumpa ! våran lilla bärplockare linnea verkar då leva och grilla stekt ass kokosnööttis olija ! Jippikayay mormor.
Btw nu har vi ju faktiskt fått igång vårat tv spel igen och jag är glad, så igår satt jag och sara och nötte super mario World. det var kul så jag kissade ner mig. nästan.. ibland. inte..

Sen bara en sak till innan jag gittar flickan ur renflocken måste jag bara säga att vi såg en film igår Balls out kan inte påstå att den direkt ägde men men o__O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0