natali - tvspel ^^

Nu sitter jag här framför tvn och tänkte blogga lite. Har suttit hela morgonen sen klockan slog 09.44 och spelat Super mario world (gammla spelet) och massa andra spel. Det är sinnessjukt skojs ! x]

Idag ska jag nog försöka ta mig ut i världen, tror att jag ska fara och cykla eller bara ut och gå, jag mena bara för att jag inte har någon att vara  med behöver ju inte jag ligga här med en godisskål på magen och få diabetes o __ O 
Saknar faktiskt mina vänner otroligt mycket.. men på torsdag så reser vi kanske till Tyskland. Det blir en rolighet, att åka bil typ 20000 mil jiiippi !  

Kommentarer
Postat av: ellen

shiiiet så cooolt med en tysklandsresa! :))

2009-07-20 @ 11:05:29
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0