Natali - Tycker ni inte ?!

Hej hopp ^^ Är det bara jag som är helt sprängd eller har jag typ överbloggat denna blogg ?! haha, vart är mina kära 5 små vännner på 8 ben ? 
Idag har jag faktiskt varit duktig igen precis som alla andra dagar. jag klev upp i morse klockan 07.00 som vanligt.  Hoppade i mina tjocka vindbyxor långfillingar osv osv. Hoppade på rödis & körde mot wikke k, hon klev på lillmoppen och vi körde mot stallet. Släppte ut hästarna och tränade fölen lite. Gjorde stallet klart fikade och red sedan fighter mm.
Såhär ser jag ungefär ut nu . Eller det är en före och efter bild ->  fin va ^^,

-
v-Natali-v-


Kommentarer
Postat av: Lolli

Amen du sniiiggg bild ^^ Beevaka dig på bdb/ Lolli oneone

2009-07-07 @ 14:59:57
URL: http://hejdå:}

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0