Natali - Whajjta dajj ^^

Hello motos, jag har just precis dragit en dusch och skicke bilds too matilda ^ Dagen har varit låååååååååång faktiskt. Allt började klockan 07.00 när jag vaknade, klädde på mig i sömnen och började Packa fika.. Trött ? svar ja !
Hoppade på min röda lilla moppe, glömt vad wickan döpte den till, hihi.. och körde sedan i väg mot tada ! stallet. Wickan hoppade upp och sen började resan mot det röda stallet med 8 hästar som är lever andas och äter. Vi börajde göra det vanliga. Släppa ut som osv osv.. När detta var över så bestämde vi oss för att ta en fika stund. det va gott !
Efter detta så hoppade vi upp på den nersuttna moppen och började köra mot yttrebergeet :) När vi äntligen var framme så drog jag på en ridtur på min STORA shetlandsponny på 105 cm. Thats biiig. btw han klev på min fot och det var paiin!
Wickan min lilla tränare / mördare höll en liten lektion för mig och min hingst. Gick väl bra. ! Sen after that så Körde vi hem igen. Ica blev nästa busshållsplats !? så köpte natali 4 bullar och en liten soppa + en jävligt äcklig loka ?! Sen blev det stallet igen. vi åt mat, wikkevire red/åt upp fighter.. Skoja bara hon for på en liten ridtur i det !?  vackra vädret ?! sen somnade vi på soffan klockan 14.00 trötta svar ja !

Vi vaknade igen och sen drog vi home edition. Trötta efter en hel dags arbete så bestämde vi oss för att ta nya tag i morgon som föltränareoch sköta de små fölen Laban och wille, söta små saker som vill slakta.. skoja hihi, dom e snäll ;)
hehe, jag skrev en MYCKET seriös historia om denna dag, trevligt ? 

Fin bild av wickan och fighter när dom skulle ut på en ridtur !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0