Natali - Yeh baby yah

Svenne banan !
Hej hopp aråååra, still sjuk min mage känns som att någon har haft en slaktar kniff och gått lös i min magsäck. Men varför klaga, jah har då inte galna svinsjukan eller vad det nu heter !? vänta svin nå.. Jippikajay livet leker och jag steker inte.
Snart kommer nog mina vackra kläder och skor som jag beställde :] Ja längtar och jag hoppas att jag kan ha dom.
Nu ska jag lägga mig och se lite film, vad ska jag välja idag ?! Hm, kanske det kan bli lite... tadah, herkules ? Nu blev jag hungrig igen. o________O Fooooooooood, nej det blir morgon bäbis välling.. Men det har en speciell smak av socker som finns innom den. SUPER 10 toasters !

hhahahaha, det ffick mig att tänka på en Engelska uppgift  vi hade i slutet av 9:an. Jag och linnea var inte happytime och vi hade datasalen för oss själva. Vi gjorde världens mest seriösa bokress haha och avslutade det hela med-> Jag ger dennna bok 3 av 5 toasters för att den sög Godnattgöran. haha, undra om hon uppskattade våran humor?! skulle inte tro så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0