Michelle - Uppdaterad.se

Yes, uppdaterad som tusan va? ;p
Nja, två dagar är det mesta på att tag framöver nu. Jaja istället får jag njuta i helvetet (STUGAN I SELSMORAN 9) där jag är fast hela sommmaren för tillfället. MIn älskade syster Stephanie är i Norge och jobbar med storasyster Cicci :)
Alla på bloggen hälsar till er GUMMAN ! <3   

Jag måste även berätta att vi åkte ut med båten igår till fågeltornet. 
Grillade och fiskade ^^) supermysigt ! 
Annars blir det att åka tillbaka till stugan idag .. Lämna paradiset ÄLGNÄS och hela gänget.

Nu får jag kritik för att vi har världens coolaste blog och att jag skriver ? Aja, malåbo malåbo serru :)
Måste gå innan dom Går i sinne ?
Puss gänget hälsar **)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0