Linnea - Not good enough

Olejah ealensi !

Here i go again on my own.. 

Onsdagen har rullat på otroligt bra idag faktist.  Vi var uppe redan efter 7 och gick ca 7.5 km längst stranden, därefter blev det monster frukost och sedan kastade vi oss äntligen på solstolarna. Lyckligtvis var det varsta solens dag idag, och det schteekte på som jesus och hans släktträd. Pappa tog badmadrassen och lopte ut i det blåa havet,  sen var han väl forstås dålig på att smorja in sig, så du kan ju gissa vilken färg han är nu? Mamma ser likadan ut.. Men jag själv ? Nej jag ar verkligen inte bränd.. Eller jo, lite färg i ansiktet, men det spelar ingen roll.  Alla i Malå forvantar ju sig att jag ska vara en well done cheese burgare nar jag kommer hem men...IKKET!  ... Fick typ ingen farg, men daremot vattenbrist. Så hela varlden vande sig upp och ner och jag kunde se svampbob i jerusalem och jesus i krubban osv.. Ingen lek.
Okej, men sen har vi atit middag pa en svensk restaurang, och efterratten blev  sjalvfallet KLADDKAKA. Så nu ar man rund och fin om magen. Darefter raggade vi runt lite med mopparna, och ja.. Sen har det val inte hant nå mer.

Det blev inga bilder idag eftersom min mobil är på lagning. Det blir fixning på knapparna, och nytt skal och en ny hogtalare :D
Jag kan ju ocksa meddela att jag har slut pengar pa mobbemobilen, sa ni vet.

Jag sitter alltsa har med mina paron och forsoker rocka fett. Det gar bra, men jag saknar er som fasen.

GO NATT Göran.




Halambi kakka, molomshi maka.  Here i go away, all alone..






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0