Linda - Everybodys feeling warm.


min älskling av alla älsklingar


Dagen spenderades på Solviken precis som de dagarna som gått & troligen även de dagarna som komma skall. Det är så skönt att bara ligga där & steka. Bra vädret håller i sig vill säga..
Simone kom hem med bussen från Skellefteå vid 15.00 & jag var inte sen på att giva henne a call & be henne komma upp där jag befann mig. Senare var vi & några andra boys var lite hungriga så vi beställde pizza & satt & åt utanför Malågrillen. Dock så hade dom stängt & det kanske är en anledning till att dom inte bad oss gå därifrån, för jag tror inte man får göra som vi gjorde egentligen? Ganska logiskt faktiskt men trevligt hade vi i alla fall. Kvällen slutade med ett kallt dopp. Härliga sommartider. Jag gillare stort!

Nu tror jag att jag ska provstarta The sims 3 igen. Det kom med posten idag & varje gång vi startat det har hela jävla datorn typ kraschat & vi blivit tvungna att starta om den igen. Inte okej. Kanske är lika bra för om det är lika beroendeframkallande som de tidigare spelen, då lär jag inte komma mig ut imorgon.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0