Linda - jag älskar allt du gör

Jag, Linnéa & Natali var ute med båten på Malån igårkväll & ramlade runt, skrattade, körde under fontänen, rodde satan osv. Svar ja, vi blev blöta & goa men så roligt har jag nog inte haft på länge. De brudarna vet hur man får en på humör. puss på er. ♥

Vid 23.00 fick dessa räserflickor för sig att fara ut & springa. Sagt & gjort, Lindenäs.

 
När vi passerade Solviken tvekade vi inte för ett dopp & när jag kom hem igen vid 24.00, trött & hungrig så funkade inte internet när jag skulle blogga. Jag blev inte nöjdare.

Idag blir det nog att vara med Marie & Linnéa. Vi måste beställa biljetterna till stadsfesten som är om two days. Vore ju förjävligt om dom blir slut & alla planer går mitt i två.

puss

jag älskar killen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0