Linnéa - I´ve been loving you, too long



 < bästa klassen



Sitter som en nörd här vid datorn och har gjort det i säkert 4 timmar nu. Fråga mig inte varför...

Hela gårdagen var super ! Det började med att jag vaknade upp hemma i Ruts lägenhet vid 05.40 därefter så gjorde vi oss klara och cyklade i den iskalla kylan bort till buss stationen. När vi kommit fram så upptäckte jag att min nyckelknippa(med 7 nycklar på) var försvunnen, Helvetet. 
Fast en tröst i bedrövelsen var väl att vi fick gratis buss ända till Lycksele. Väl där så åkte vi bil hem till Malå med GoRuts' mamma. 

Resten av dagen spenderandes på gamla Nilaskolan med vänner & bekanta. Det var lätte mysigt att bara sitta och snacka och tänka tillbaka på de gamla goda tiderna...(L)
                          Dock så fick man väl inte nått direkt bra välkomnande av vissa lärare.                Men, hade man förväntat sig något annat. (?) torkatorkatorkaIHOP farmorssoppa.

Kvällen blandades med DanielleR & Marie och - idol -jordnötter -kyla- skratt- trevligt folk - allvarligt snack - kramar- förfrusna tår och kvällsfika.  <The end>



Vädret är super idag!  dock så känner jag mig lite rostig med tanke på min dåliga uppdatering. Så, det blev ett soltorkat inlägg för min del idag...





 Fäll en tår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0