Linda - lilla flickan

Malin ligger & snusar brevid mig sedan säkert en timma tillbaka medan jag kollat runt på bloggar. Kanske vore sova något jag borde satsa på också? Det är ganska komiskt att just när man inte borde göra något annat än just det så finns det så hiiimla mycket roligt att läsa överallt. Klurigt där.

Det var party på borgen ikväll. Hade säkert fått mig in men kände att 100 kronor för att gå in på ett ställe med massa fulla människor inte var värt pengarna. Möjligtvis om jag själv hade varit lite dimmig, vilket jag inte var så denna gång nöjde jag mig gott & väl med att stå utanför & frysa med annat folk i samma sits.

Nu börjar datorn varna för låg batterinivå & därav fick jag en anledning till att stänga av, sluta mina ögon & förhoppningsvis sova riktigt gott! Vet inte riktigt om det kommer att gå så bra med tanke på att det kliar så fruktansvärt på mina lår & knäveck vilket nog beror på köld ikväll. Till råga på allt så har jag just nu för ovanlighetens skull inga naglar alls att klia med. HELVETEEEE! Kan i alla fall avsluta med en ruggigt bra låt.

enjoy.
puss! :)



brittan ftw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0