Linda - snorrrrprutt


vännen


Blev så att Jonas hängde på förra helgen till Lycksele. Slaggade på Lyckan & hade det bara allmänt mysigt med allt folk som vi träffade & fick umgås med. Puss på er!  :)

Var ledig idag pga rättegången i Skellefteå, blev tillfrågad om jag ville joina & såklart ville jag det. Vaknade 05.00 & kom till Norsjö & Simone vid 07.00. Vidare där hämtade Simones päron, Mikaela, Dennis & Yvonne oss hos Fredrik. Rättegången var 09.00 & var tvungna att vara där ett tag tidigare så kom väl dit vid halv någon gång.
Trots lite tråksamheter hade vi faktiskt trevligt. Åt lunch med Chatarina, Stig & Patric på Carl-Viktors efteråt & så gick vi ett tag på stan. Hemma för Gårdsrådsmöte igen vid 19.30.

Har paro på ICA i veckan & tur som jag har så har jag fått jobba med Ulla i köket hela veckan. Idag hade jag tänkt baka med Evelina men var ledig pga rättegången så ska få göra det imorgon istället. Skönt att börja 07.30 & sluta 13.00 istället för 08.30 - 15.00 som tidigare.


För övrigt så ska massa folk som jag tycker om komma hem & hit imorgon, i alla fall så är det vad jag har hört. USCH så roligt vi ska ha om det blir så! Det enda jag egentligen är helt 100% säker på är att Malin kommer, dock så lär vi ju märka vilka andra som slänger sig av bussen från Umeå. Hoppas att alla är taggade på en hemmahelg i Malåcity.

Nu, O.C i några timmar.
puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0