Linnéa - Waiting on the world to change

Stadsfesten09





Jippi Helga i Polen, det regnar..................köp mig ett kamel så jag kan fara och köpa ingredienser till bullar för jag vill jäsa och grillas i ungen.



URSÄKTA, jag är bara lite negativ just nu känner jag. 

Borde nog  ta en dusch nu och därefter en ansiksts mask och hårinpacking. Waoow det blir busigt.

Sen blir det Ida och kyckling wok. =) 
< Denna måste ni testa, warm mask. Endast 20 :- på Åhlens


 < Bra för er som har lika risigt hår som mig just nu. Finns på Kicks och kostar kring 35 :- skulle jag kunna tro.


 Torsdagens underhållings musik när jag, Rut och Fredrik åt middag hos mig.



mmm, cozy.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0